Jumat, H / 22 Oktober 2021

Ruqyah Terhadap Virus! Ini Kisah Haru Anak Murid Zaidul Akbar yang Positif Covid-19 (2)

Selasa 13 Jul 2021 15:10 WIB

Reporter :Endah Diva Qaniaputri

Ilustrasi

Foto: quranreading.com

Simptom ini hanya berlaku selepas waktu asar katanya. Yang mana dadanya badannya mula berasa gak aman hingga ke waktu maghrib.

 

Oleh kerna beliau ini sering menemani saya ke mana-mana sahaja saya membuat daurah ruqyah syarriyyah di seluruh Malaysia.

 

Beliau mengatakan bahwa simptom virus ini seperti simptom orang yang terkena gangguan syaitan jin.
Contoh dada berdebar, sesak nafas, terkadang ok terkadang tiba-tiba nyerang, badan seram sejuk, terasa bahagian tekak seperti tercekik, Wallahualam.

 

<more>


Apa yang menjadi perkara yang menggembirakan setelah saya ruqyah biizdnillah (semuanya atas izin Allah) semua simptom itu terus menghilang cuma masih terasa dada sesak sedikit sahaja.

 

Dan saya nasihati teruskan ruqyah mandiri. Ibu beliau juga sering melakukan ruqyah mandiri alhamdulillah biizdnillah kedua sudah pulih sekarang.

 

Apapun semuanya atas izin Allah dan kita tidak boleh menolak ketetapan qada dan qadar yang telah Allah tetapkan jika berkesudahan dengan apa yang Allah telah janjikan. (bab beriman kepada qada dan qadar).


Share dari salah seorang sahabat kami di Malaysia mengenai pengalamanya meruqyah pasien yang terkena virus ini, dan sejatinya pasien bisa lakukan sendiri ruqyah mandiri dengan Al-Quran dan Bacaan ruqyah dari Rasulullah.


Dapatkan Update Berita

BERITA LAINNYA